El xasis i el subxasis estàn decapats. El basculant encara no ja que he utilitzat soplet amb bombona de butà i raspall de pues metàliques. El basculant té els silentblocks de goma i no vull fondre'ls. Segurament ho faré amb decapant o amb molta cura i paciència per no "carregar-me'ls". La part més brillant del xasis no us espanteu vaig treure una mica de pintures amb un "milfulles" per al trepant. També hauré de treure dos plaques del xasis que el reforçen ja que es va trencar pel tub inferior. Hi farem una bona soldada, que segurament la portaré a un ferrer per a millors resultats.
El subxasis vaig haver de tapar un forat que el travessava de dalt a baix, per això es veu una part més brillant.
Encara queda un petit poro que al calentar-lo amb el soplet va sortir un parell de gotes d' aigua. S' haurà de repasar amb una mica de masilla.
En el subxasis he hagut de refer les soldadures dels travessers ja que s' obria tot i repassar-les una mica amb la mola. (Tenien molt de gruix de cordó i mal fet).
En el càrter un coixinet es resistia a abandonar el lleu allotjament. Escalfant amb el soplet només ha sortit fins la meitat. PEr no castigar l' alumini l' he intentat treure amb un tac d' expansió sense èxit.
El pas següent a estat soldar el tac al coixinet i escalfar de nou. El resultat és el que veieu:
Espero i desitjo que el cap de setmana vinent us pugui explicar algun avenç més.
Vinga Vic que la cosa s'anima !!!...em sembla que cap a la primavera ja estarà rodant.
ResponEliminaJa hi tens pilot per aquesta moto? En Jaume et pot deixar algún.
ResponEliminaAnims que segur que et quedarà de conya!!!
Pep
Pep de moment el pilot soc jo!!
ResponEliminaBromes a part, el que em preocupa ara és acabar el xasis i pintar i sorrejar cárters. La resta mica en mica. He estat 4 dies a Londres amb la dona i de moment ja hem gastat prou.
Ja parlaré amb ell a veure que té i que m' ho guardi.
Gràcies per pensar amb la meva cota, quan estigui feta l' haurà d' estrenar el teu fill!!