Per desmuntar-los he utilitzat l' útil que em faig fabricar. Al ser un esmorteïdor petit treballava millor amb un braç:
La contrafemella estava clavada amb el cap superior de l' esmorteïdor però amb una mica de calor i un cop de GT 85 (l' esprai que es veu a la foto) ha sortit amb molta facilitat i sense fer malbé res. De fet son uns esmorteídors Telesco, molt similars als de la Enduro 360 H6 que també son Telesco i que no m' atreveixo a restaurar. Els tinc desmontats però el sistema d' expansió de l' oli amb un plàstic exterior no m' inspira gaire confiança. Així que els retens ja els tinc!.
Al calentar per obrir el tap ha sortir tota la merda que quedava a dins, restes d' oli i aire. No volgueu saber la pudor que feia l' esmorteïdor al obrir-lo i netejar-lo per dins. Us estalviaré la seva descripció, gens agradable i tampoc vull imitar a Patrick Suskind a el Perfum, cadascú lo seu. El tap porta una tòrica abans de la rosca. Com que l' he escalfat he anat obrint a poc a poc i sort he tingut perquè per la pressió que s' ha generat allà dins ha sortit la tòrica del seu lloc. Ha fet una petita expolisoó per la pressió generada i sortia un bon filet de vapor que m' hagués pogut cremar la cara. Cal anar amb molt de compte amb aquestes operacions.
Bon Nadal a tothom!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada