dimarts, 21 de juny del 2011

La meva Impala

Ara que no va gaire fina, ahir la vaig filmar al parking i penjo aquest petit video de com peta la Impala.

Em dona un fallo ben extrany. Fallava de baixes, al deixar anar al gas no sentia treballar el chiclé de baixes i semblava com si algú pulsés el botó de parar. Ahir tornant cap a casa petardejava molt al donar gas i al calentar-se el motor. Vaig treure gas i vaig passar pel mecànic a comprar un condensador, convençut que era aquest que fallava. El fallo d' ahir a la tarda aquest matí s' ha repetit i per tant no és el condensador. Al migdia canviaré la bobina d' alta i si no és això només em quedara canviar platinos. La instal·lació elèctrica està tota bé!!

Ah per cert, el dissabte va ser la Impalada, aquesta setmana en faré un resum, amb fotos us ho prometo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada